Communityrichtlijnen

Gonius heeft een reeks communityrichtlijnen waaraan alle gebruikers zich moeten houden om het platform te gebruiken. Deze richtlijnen omvatten:

  • Professionaliteit: Van gebruikers wordt verwacht dat ze zich professioneel gedragen en hoogwaardige diensten of producten leveren.
  • Respectvolle communicatie: van gebruikers wordt verwacht dat ze op een respectvolle en hoffelijke manier met anderen communiceren en zich onthouden van elke vorm van intimidatie, discriminatie of aanzetten tot haat.
  • Geen spam: het is gebruikers niet toegestaan om te spammen of ongevraagde berichten naar anderen te sturen.
  • Geen phishing of scamming: het is gebruikers verboden om op het platform te phishen, scammen of anderen op enigerlei wijze te misleiden.
  • Intellectueel eigendom: Het is gebruikers verboden inbreuk te maken op auteursrechten, handelsmerken of andere intellectuele eigendomsrechten.
  • Verboden services: het is gebruikers verboden bepaalde soorten services te vermelden, zoals namaakartikelen, aanstootgevend materiaal en illegale activiteiten.
  • Naleving van wetten: Gebruikers zijn verantwoordelijk om ervoor te zorgen dat hun gebruik van het platform voldoet aan alle toepasselijke wetten.
 

Schending van deze richtlijnen kan leiden tot beëindiging van het gebruikersaccount en verwijdering van alle inhoud die in strijd is met de richtlijnen.

Zie je iets in strijd met de voorwaarden of communityrichtlijnen? Meld het ons.

Vragen / Feedback

Pagina: Communityrichtlijnen

Vragen of feedback over dit artikel? Laat het hieronder weten en vermeld je e-mail als je een reactie wilt ontvangen.

Werkt iets niet? Meld ‘bugs’.

Voor hulp en ondersteuning kun je naar het Helpcentrum gaan.