Boeking niet bevestigd

Het heeft hoge prioriteit om ervoor te zorgen dat boekingen snel (binnen 24 uur), door aanbieders bevestigd worden. Het kan ook consequenties hebben voor aanbieders.  

Er kunnen natuurlijk altijd dingen tussen komen, zoals ziekte. 

Wat te doen als een aanbieder een boeking niet bevestigd?

Wanneer een aanbieder niet reageert, raden we aan om op de aanbodpagina of profielpagina van de aanbieder via de optie ‘contact’ nogmaals contact op te nemen. 

Als een verzoek binnen 48 uur niet bevestigd is, meld het dan via onderstaand formulier zodat we kunnen ondersteunen.

Als een aanbieder niet binnen 3 dagen reageert, zal het bedrag via onze betalingsprovider automatisch teruggestort worden op je rekening. Reageert de aanbieder buiten deze tijd, dan zal de boeking mogelijk opnieuw gedaan moeten worden. Neem gerust contact op bij vragen hierover. 

Melden dat een boeking niet bevestigd is (ná 48 uur).  

Wij nemen uiteraard contact op zodra we meer weten. 

Verwante artikelen

Betalingsproces

Gonius werkt samen met internationaal erkende en vertrouwde betalingsprovider Stripe om het gehele betalingsproces veilig en vlekkeloos te laten verlopen.   Kopers en verkopers bescherming  Als

Lees verder »

Vragen / Feedback

Pagina: Boeking niet bevestigd

Vragen of feedback over dit artikel? Laat het hieronder weten en vermeld je e-mail als je een reactie wilt ontvangen.

Werkt iets niet? Meld ‘bugs’.

Voor hulp en ondersteuning kun je naar het Helpcentrum gaan.