Boeking niet bevestigd

Het heeft hoge prioriteit om ervoor te zorgen dat boekingen snel (binnen 24 uur), door aanbieders bevestigd worden. Het kan ook consequenties hebben voor aanbieders.   Er kunnen natuurlijk altijd dingen tussen komen, zoals ziekte.  Wat te doen als een aanbieder een boeking niet bevestigd? Wanneer een aanbieder niet reageert, raden we aan om op de […]

Beschikbaarheid wijzigen

Inhoud Je kunt je beschikbaarheid per aanbod aangeven en wijzigen. Hieronder uitleg hoe je de beschikbaarheid aangeeft voor ‘Dienstverlening per uur’ en ‘Aanbod met een vaste pakketprijs’. Als je lange tijd niet beschikbaar bent, kun je aanbod ook pauzeren – zie Pauzeren Aanbieding. Tip: scan QR voor dit artikel op je mobiel. Beschikbaarheid wijzigen ‘Dienstverlening per uur’  […]

E-mail notificaties wijzigen

Via e-mailnotificaties word je op de hoogte gehouden van belangrijke informatie en communicatie met kopers en/of aanbieders op Gonius. Je kunt deze notificaties aanpassen naar je voorkeur. E-mail notificaties wijzigen Log in op je account. Klik op je profielfoto/’de cirkel’ (rechtsboven). Klik ‘Instellingen’ en dan ‘Notificaties’. Je ziet nu een overzicht van meldingen die je […]

Transactie annuleren

Uitleg de situatie over wanneer je als koper een transactie wil annuleren (betwisten).  Kopers kunnen een betaalde boeking markeren als ‘betwist’ (als er een geschil is) nadat het transactieverzoek is goedgekeurd en voordat deze gemarkeerd is als ‘Uitgevoerd’.  De Betwist-functie is een manier voor de kopers om duidelijk aan aanbieders te communiceren dat ze niet […]

Betalingsproces

Gonius werkt samen met internationaal erkende en vertrouwde betalingsprovider Stripe om het gehele betalingsproces veilig en vlekkeloos te laten verlopen.   Kopers en verkopers bescherming  Als koper betaal je het aanbod vooraf. Echter het bedrag zal nog niet uitgekeerd worden aan de verkoper. Het bedrag wordt ‘geparkeerd’ bij betalingsprovider Stripe via een zogenaamde Escrow service.  Op […]

Pauzeren Aanbod of heropenen

Kan of wil je een aanbod even niet uitvoeren. Pauzeer eenvoudig je aanbod. Aanbod pauzeren Log in op je Gonius-account, Ga naar ‘Mijn advertenties’ (klik rechtsboven op je profielfoto/’de cirkel’). Klik op de ’titel’ van de advertentie die je wil pauzeren.  Klik rechts op ‘Sluit advertentie’. Klaar. Je aanbod wordt niet meer getoond. Vergeet niet […]

Aanbod plaatsen

Inhoud Als zelfstandige met een Gonius-account mag je marketing diensten aanbieden en verkopen via Gonius. Wij bieden een veilige omgeving om je aanbod te plaatsen en te beheren. Gonius verzorgt de transactie, marketing en technische ondersteuning. Zo kan jij meer doen waar je goed in bent. Inschrijven is gratis. Wij vragen alleen een commissie bij […]

Aanbod wijzigen

Wijzig je aanbod niet tijdens een lopende opdracht van dit aanbod. Stappen aanbod wijzigen Log in op je Gonius-account. Kies ‘Mijn advertenties’ (menu rechtsboven). Kies het potloodje achter het aanbod dat je wil wijzigen. Klik ‘Zend in voor controle’. Klaar. Gonius medewerkers controleren het aanbod en sturen je een e-mail bij goedgekeurde wijzigingen. Tip: Lees […]

Communiceren met aanbieders vóór aankoop

Nadat je de aanbieding hebt gevonden die je nodig hebt, stuur je met de knop ‘Boeken’ een boekingsverzoek naar de aanbieder.   Als je eerst meer wilt weten over het aanbod, klik dan op de knop ‘Contact’ onder de profielfoto van de aanbieder om hem een direct bericht te sturen. Door ons eigen berichtensysteem te gebruiken, […]

Aanmelden Gonius-account

Op Gonius kun je marketingdiensten kopen en aanbieden met een gratis account. Scan voor dit artikel op je mobiel. Aanmelden via LinkedIn Klik ‘Schrijf je in‘ (rechtsboven).   Kies ‘Schrijf je in met LinkedIn’.   Je bent direct ingelogd. Klik je profielfoto voor opties.   Voeg info@gonius.nl toe als contact in je maildienst zodat berichten […]