Aanmelden als verkoper op Gonius

Je kunt op Gonius verkopen als je bij de KvK geregistreerd staat en op Gonius bent aangemeld én geverifieerd. Dit kan in enkele minuten. Hier lees je hoe.

Je kunt op Gonius verkopen als je bij de KvK geregistreerd staat en op Gonius bent aangemeld en geverifieerd. Dit kan in enkele minuten. Hier lees je hoe.

Wat heb je nodig? Je zakelijke rekening IBAN, KvK-nummer (opzoeken) en mobiel. Deze gegevens zijn alleen voor interne verificatie en uitbetaling.

Wat heb je nodig? Je zakelijke bankrekening IBAN, KvK-nummer (opzoeken) en mobiel. Deze gegevens zijn alleen voor interne verificatie en uitbetaling.

Aanmelden, tot twintig aanbiedingen plaatsen en gebruik Gonius-account + support = gratis. Je betaalt enkel een commissie bij elke geslaagde verkoop.

Aanmelden, tot twintig aanbiedingen plaatsen en gebruik Gonius-account + support = gratis. Je betaalt enkel een commissie bij elke geslaagde verkoop.

qr-aanmelden-als-verkoper
Tip: scan QR voor dit artikel op je mobiel.

Aanmelden en verifiëren als verkoper

Slechts één Gonius-account per persoon toegestaan. Gebruikersvoorwaarden.

Maak je account aan

  • Klik ‘Schrijf je in‘ (rechtsboven).
  • Kies ‘Schrijf je in met LinkedIn’. Je bent direct ingelogd op Gonius.
 

Verifieer je gegevens

  • Ga over je profielfoto (rechtsboven) en kies ‘Instellingen’.
  • Klik ‘Betalingen’ in het linkermenu.
  • Klik ‘I represent a company’ en kies uit de lijst je ‘land van verblijf’.
  • Kies ‘Sla informatie op’. 
  • Je krijgt de melding:
  • Kies ‘Informatie bewerken’
  • Je gaat naar Stripe’s omgeving (nieuw venster) voor verdere verificatie.
  • Volg de stappen, controleer en voltooi.
 

Bovenstaande melding? Klaar.

Zie de melding niet? Contact Support.

Belangrijk:

  • Geen bevestigingse-mail bij LinkedIn-aanmelding.
  • Berichten komen binnen op je LinkedIn-e-mailadres (wijzigen).
  • Je profielfoto is hetzelfde als op LinkedIn (wijzigen).
  • Voeg info@gonius.nl toe als mailcontact zodat berichten niet in ‘spam’ komen.

1/2 Maak je account aan

  • Klik ‘Schrijf je in‘ (rechtsboven). 
  • Meld aan door e-mail en gegevens in te vullen. 
  • Ga naar je e-mailinbox, bevestig de e-mail.
2/2 Verifieer je gegevens
  • Log in
  • Klik de ‘cirkel’ rechtsboven voor je dashboard. Kies ‘Instellingen’.
  • Klik ‘Betalingen’ in het (linkermenu).
  • Klik ‘I represent a company’ en kies uit de lijst je ‘land van verblijf’.
  • Kies ‘Sla informatie op’. 
  • Je krijgt de melding:
  • Kies ‘Informatie bewerken’. Je gaat naar Stripe’s omgeving (nieuw venster) voor verdere verificatie.
  • Volg de stappen, controleer en voltooi.
 

Bovenstaande melding? Klaar.

Zie de melding niet? Contact Support.

Veelgestelde vragen

Ja, volg stap 2/2 in de instructies hierboven om je gegevens te verifiëren en je kunt met je account voor kopen én verkopen.

Ja, Gonius is alleen voor B2B-verkoop en vereist registratie bij de Nederlandse KvK. Particulieren en buitenlandse bedrijven, zoals die in België, kunnen niet verkopen via Gonius.

Stripe is een vertrouwd wereldwijd betalings- en verificatieplatform, biedt geavanceerde beveiligingsmaatregelen zoals versleuteling, PCI-naleving en fraudedetectie om de privacy en veiligheid van gebruikers te waarborgen. Gonius maakt gebruik van Stripe voor betalingen (escrow) en verificatie, zodat veilige transacties mogelijk zijn. Meer over veiligheid en privacy Stripe.

Ja, je kunt direct kopen op Gonius met je Gonius-account. Beoordelingen voor kopen en verkopen worden op je profiel samengevoegd en je kunt hetzelfde dashboard gebruiken.

Verwante artikelen

Kopersgidsen

Haal alles uit Gonius als koper Aan de slag op Gonius Het vinden van de juiste oplossing Maximale waarde halen uit je aankoop Effectieve communicatie

Lees verder »

Aanbodpagina maken

Tip: scan QR voor dit artikel op mobiel. Categorie kiezen Diensten op Gonius zijn onderverdeeld in de 10 populairste marketingdoelstellingen in het MKB. Je kunt

Lees verder »

Vragen / Feedback

Pagina: Aanmelden als verkoper op Gonius

Vragen of feedback over dit artikel? Laat het hieronder weten en vermeld je e-mail als je een reactie wilt ontvangen.

Werkt iets niet? Meld ‘bugs’.

Voor hulp en ondersteuning kun je naar het Helpcentrum gaan.